Translate

czwartek, 23 lutego 2017

Zapach morza w pudełku.

Dzień dobry!

No dla mnie nie taki dobry.
Jestem okropnie przeziębiona.
 Nos i uszy zatkane, oczy załzawione,
znacie ten stan prawda?

Na szczęście pracę przygotowałam nieco wcześniej
i dlatego mogę Was dzisiaj zaprosić nad morze.


Najlepsze wspomnienia powstają na plaży, prawda?


W oddali widać żaglowiec...


Na prawo widać latarnię morską...tak jak w Rewalu na przykład:)


Suszą się: sieć rybacka, wodorosty a nawet lina...


I krople morskiej bryzy osiadają tu i tam...


Pozostaje tylko wypełnić to pudełko zdjęciami i zapachem morza!


Wszystkie klimatyczne tekturki są ze Scrapka a i papier UHK również tam zakupicie.

Pozdrawiam i dziękuję, że zaglądacie do mnie!






3 komentarze:

  1. Gorgeous nautical project! So sorry you have a cold :( That is never fun thing. Wishing you a speedy recovery and more gorgeous work to share with the world.
    Hugs
    Samra
    Paper Talk with Samra

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, marzy mi się leżenie na gorącym piasku, przez Ciebie ;)
    Szybko wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne warstwy i kolory, pięknie zestawione papiery i tekturki, i jeszcze lina, i krople! Wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...