Translate

środa, 27 lipca 2016

Wyniki candy.

Dzień dobry!

Chciałam bardzo serdecznie podziękować tym wszystkim,
którzy zaglądnęli na mój blog z okazji candy,
i pozostawili swój komentarz.




Odpowiedziałam na wszystkie zamieszczone pod postem komentarze.
Mam nadzieję, że nikt nie czuje się urażony, że dopiero teraz.
Chciałam na spokojnie przeczytać je wszystkie na raz...


Zapewne tak jest, że tworzymy przede wszystkim dla siebie.
Ale nic tak nie dodaje skrzydeł jak pozytywne opinie
o tzw. twórczości.

Dziękuję.

Tym razem nie będę się rozpisywać....:) choć więszkość zwróciła
uwagę na moją drugą pasję, którą jest pisanie.

Na koniec dodam, że zaskoczyło mnie, że tak dużo uczestniczek
wybrało kartkę przeze mnie wykonaną, zamiast zakupów w Scrapku:)

A teraz zasady losowania.

Utworzyłam dwie grupy wg kolejności komentarzy.:

I. Zakupy w Scrapku.

1. Ela17.
2. Malwinku.
3. Magdalena Rędzikowska.
4. Olenkaja.
5. Fiołeczek.
6. Anna Gerszendorf.
7. Raeszka.
8. Josta.
9. El.


II. Zamówienie na kartkę:)

1. Mona63.
2. AmarisArt.
3. Anna Zaprzelska.
4. Znikisza.
5. SiódmyAnioł.
6. Origata.
7. Blanka.
8. Inka.
9. Agata Baran.


Losowanie odbyło się

2016-07-26

I tak

Zakupy w Scrapku wygrywa:

2016 

Wynik dodawania: 2+0+1+6= 9

El


Zamówienie na kartkę wygrywają dwie osoby:) 

07

czyli Blanka

26

wynik dodawania: 2+6=8

czyli Inka


El, Blankę i Inkę proszę o kontakt mejlowy celem ustalenia dalszych szczegółów.
tajanna@op.pl


Jeżeli kogoś przeoczyłam, coś źle ustaliłam to również proszę o kontakt:)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.






9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dodawałaś 7 + 2 + 6. Wyszłoby 15. 1 + 5 = 6 i wygrałabym ja. I miałabym prezent imieninowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. och co za miła niespodzianka , cieszę się bardzo już biegnę do Ciebie . DZiękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń! Dzięki za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna metoda losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ miła niespodzianka :) Cieszę się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym a jednocześnie żałuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję!
    Jedno oczko, motyla noga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. no i nawet 8 komentarzy tutaj, mój 9 ale nie ma to jak 8 !!! co za radocha! szalenie się cieszę, biegnę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...