Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

"Mam już rok" - kartka dla Tomka

Jeśli chodzi o kalendarze, to zrobiłam wczoraj trzeci, ale padłam i nie byłam w stanie zamieścić posta nie mówiąc już o robieniu zdjęć. Tak więc "na kalendarz" zapraszam jutro:)

A dzisiaj dla odmiany pierwsza karteczka w tym roku i to w dziecięcym klimacie!


Od dawna "chodził" za mną krajobraz:) i dzisiaj natrafiła się okazja:)

Papiery to GP "Deszczowa piosenka".


Ciufcia ze scrapka, a drzewka z Craftfun. Mam nadzieję, że trochę widać słoneczne "prefect prearls".


Nie obyło się bez distressów...

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

6 komentarzy:

  1. Po prostu ..."superancka" kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Bardzo urocza! Dziecięca ale po Twojemu :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny kalendarz bo są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. '' Jedzie pociąg z daleka na solenizanta poczeka ''

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa. ;)) Świetnie Pokolorowałaś tekturki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...