Translate

sobota, 5 lipca 2014

Brownie z kawą...

A jednak znowu brązy! 
Po kolory zawędrowałam do Rosji (chyba), do 
 dziewczyn ze Kafe Scrap Mama, które zaproponowały oto taką paletę...


Czyż nie jest yummy?

A po mapkę poleciałam do Ameryki (chyba) do Mojo Monday.

No nie wiem czy można być "skinny" po takich pysznościach:)

A oto moja wersja połączenia obu propozycji, tadam!


Co my tu mamy?


Brownie (mega czekoladowe ciasto) posypane gęsto kakao (patrz koło z "serdecznymi życzeniami"). Czy nie widać jak przemaka?


Mamy kawę. Zarówno dla tych co lubią małą czarną, jak i dla tych co z mlekiem.


Wszystko postawione na stole, na cudownym obrusie w kratkę...


Na stoliku stoi flakonik z kwiatuszkiem w kolorze latte;)


Oczywiście koło kwiatka krąży motylek;)


A może jest czekolada? Jaka? Gorzka! Ale mlecznej też nie zabrakło:)


No i jest też odrobina mięty...


I co? Zapachniało kawą?

Zatem kartka leci na wyzwania do

1. Kafe Scrapo Mama, na wyzwanie z paletą barw zamieszczoną na początku postu.

2. Mojo Monday, na wyzwanie z mapką nr 352.

Miłej niedzieli:)

3 komentarze:

  1. Wygląda " przepysznie " pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Интересная работа! Спасибо за выбор палитры от КСМ!

    OdpowiedzUsuń
  3. What an amazing card! Thanks for playing along with us at Kafe Scrapo-Mama!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...