Translate

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Morska opowieść smagana wiatrem



Równo miesiąc temu wyjeżdżałam nad morze. Ukochane morze. Obiecałam sobie, że po powrocie zrobię karteczki w morskim klimacie. Nastawcie się, że co jakiś czas będę publikowała różne kartki z różnych papierów z morskimi opowieściami:)

Na początek parę inspiracji i skojarzeń...

Morze - niezmiennie kojarzy mi się z WIATREM i co widzę? Żagle, latawce, wiatraki...I właśnie te trzy elementy pojawiły się na moim tagu.



Dla mnie, mieszkanki Śląska każdy wyjazd nad morze kojarzy się z urlopem, czy WAKACJAMI jak kto woli:)



Tag wykonałam z cudownych papierów z Magicznej Kartki "Morskie opowieści".


Jest i wiatraczek, który wykonałam sama dzięki kursikowi zamieszczonemu na blogu Galerii Papieru klik.


Jest i żaglówka (niech mi spece od żeglarstwa wybaczą jeśli nie używam fachowej terminologii):)


Jest i latawiec umocowany na linie, bo przecież tych jest mnóstwo na żaglówce. Mój sznurek jest usztywniony, dzięki czemu latawiec jest cały czas "na wietrze":)


Jak wieje wiatr na wodzie, to przecież wokół burty bywa mokro. Krople wody są więc i na moim tagu.


Papier ma postarzone i wytuszowane brzegi. Żaglówka i napis podklejone kosteczkami 2mm. 
Użyłam także: stempla z Agaterii "Kleksy", które imitują krople wody; tuszu distress "Faded jeans" i Glossy Accents z Rangera.




Swojego taga zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Do Sklepu Ewa, na wyzwanie "Dmuchawce, latawce, wiatraki"


do 23.06.14 Wyzwanie #26 - Dmuchawce, latawce, wiatraczki

2. Do Magicznej Kartki, na wyzwanie "Bez wykrojników i dziurkaczy".

3. Do Skarbnicy Pomysłów, na wyzwanie "Koniec szkoły - wakacje".




Życzę "pomyślnych wiatrów" nie tylko tym, co na morzu...
A jutro będzie bardzo kolorowo! 
Pozdrawiam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Jest super :) prawdziwie wakacyjna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo się mi podoba. Dziękuję w imieniu DT Magicznej Kartki za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna praca! Uwielbiam takie klimaty, wiatraczek świetnie tu pasuje! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zakochałam się w tej pracy od pierwszego wejrzenia, może dlatego, że przez 20 lat byłam związana z morzem i teraz za nim tęsknię, a w tym co stworzyłaś czuć szum fal! Pozdrawiam twórczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułaś wiatr we włosach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...