Translate

piątek, 23 maja 2014

Mama w leśnej krainie

W końcu udało mi się zamieścić post w nieco wcześniejszych godzinach:) A dzisiaj prezentuję dwie karteczki na Dzień Mamy.
Jakiś czas temu zakochałam się w zestawie papierów z Graphic45 - Botanical Tea. Taka mieszanka brązu, niebieskiego, zielonego i różowego. Wówczas zakupiłam m.in. arkusz zawierający zestaw 12 obrazków (po 6 na każdej stronie). No i oczywiście powstał dylemat - z której strony wybrać obrazek:) 
Ponieważ mają niestandardowy wymiar trzeba było poszukać bazy. Postanowiłam wykorzystać karton z opakowań. Z jednej strony umieściłam obrazek, a z drugiej ozdobną kartkę papieru umożliwiającą zapisanie życzeń. Kartonik przedziurkowałam, ozdobiłam wstążkami i sznurkami, a obrazki oczywiście dopracowałam...


























Pozdrawiam serdecznie:)

1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...